خرید و قیمت شیشه بیل مکانیکی، لودر و انواع ماشین آلات راهسازی، معدنی و کشاورزی

خرید و قیمت شیشه بیل مکانیکی، لودر و انواع ماشین آلات راهسازی، معدنی و کشاورزی

شیشه ماشین آلات راهسازی به دلیل فعالیت در زمین های مختلف و پروژه های سد سازی و ساختمانی همواره در معرض شکستن و ضربه هستند. حتی ممکن است با ماشین آلات دیگر یا آوار نیز برخورد داشته باشند. به همین خاطر جنس شیشه کابین باید به گونه ای باشد که از آسیب رسیدن به اپراتور جلوگیری شود.

جواهر یدک با سابقه چندین ساله در زمینه پخش شیشه کابین انواع ماشین آلات راهسازی و کشاورزی، همچنین ارائه کلیه قطعات یدکی ماشین آلات سنگین آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

سعی ما همواره بر این بوده تا قطعاتی با کیفیت برتر و قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه داریم. با وجود رقابت بسیار در بازار امروز، با قیمت هایی منصفانه محصولاتی با کیفیت مرغوب را به بازار عرضه می کنیم.


شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان جواهر یدک از مشاوره رایگان بهره مند شده و محصولی درجه یک دارای گارانتی را خریداری نمایید.

خدمات فروش شیشه سکوریت و شیشه دو لایه جواهر یدک

  • شیشه بیل مکانیکی و لودر
  • شیشه فابریک سکوریت و شیشه دولایه (لمینت) انواع بیل مکانیکی و لودر و بلدوزر وغلطک و گریدر و دامتراک و بیل بکهو و مینی بیل و مینی لودر و انواع لودر های چینی جواهریدک 09124304600
  • ساخت شیشه انواع لیفتراک و بلدوزر
  • فروش شیشه های فابریک بیل مکانیکی های کوماتسو و هیوندا و هیتاچی و زوملاین و کاترپیلار و ولوو و لیبهر و سانی و سانوارد و دلتا و نیوهلند
  • فروش انواع شیشه کابین بیل مکانیکی و لودر و دامتراک و غلطک و گریدر و بیل بکهو و تراکتور و بابکت و مینی بیل و مینی لودر برای انواع کمپانی های ساخت ماشین آلات
  • فروش شیشه ماشین الات کشاورزی تراکتور و کمباین
  • جاندیر و کلاس و واترا و فرگوسن و نیوهلند و سام و هاتات و توکانو
شیشه لودر

خرید شیشه سکوریت و شیشه دو لایه ( لمینت ) انواع بیل مکانیکی

برای خرید شیشه لمینت و سکوریت علاوه بر توجه به شکل و ابعاد شیشه باید به نشان استاندارد محصول و ضریب ایمنی آن نیز توجه داشته باشید. همچنین شیشه سکوریت و لمینت مورد استفاده در بیل مکانیکی و…. نباید دارای حباب و خطوط اضافی باشد و مزاحم دید راننده شود.

جواهر یدک با سابقه چندین ساله ارائه کننده انواع شیشه سکوریت و لمینت برای انواع بیل مکانیکی و بلدوزر و لودر و سایر ماشین آلات راهسازی با کیفیتی مطلوب بوده و در خدمت دستگاه داران عزیز می باشد. در صورتی که شیشه با ابعاد مورد نظر شما نیز وجود نداشته باشد ما آن را به سفارش مشتری و طبق ابعاد مورد نظر در اسرع وقت آماده کرده و تحویل می دهیم.

شیشه سکوریت

نوع خاصی از شیشه‌ که سکوریت نام دارد، توسط یک فرآیند حرارتی تقویت می‌شود. در این فرآیند، شیشه تا دمای بسیار بالا گرم می‌شود و سپس سریعاً خنک می‌شود. این فرآیند باعث می‌شود تا شیشه مقاومت بیشتری در برابر تغییرات دما، فشار، و ضربه داشته باشد. در صورت شکستن، شیشه‌ی سکوریت به قطعات کوچک و کم‌خطر تقسیم می شود، بنابراین از لحاظ ایمنی در سطح مطلوبی قرار می‌گیرد. همچنین شیشه‌ی سکوریت به دلیل فرآیند تقویت کننده‌ی حرارتی، مقاومت بیشتری نسبت به شیشه‌های عادی دارد.

شیشه دو لایه ( لمینت )

نوع دیگری از شیشه کابین، شیشه‌ی دو لایه‌ است که از دو ورقه شیشه‌ای ( معمولی یا سکوریت ) تشکیل شده که با یک فاصله‌دهنده و یک لایه گاز یا هوا از یکدیگر جدا شده‌اند. این فاصله‌دهنده ممکن است از مواد مختلف باشد و بین دو لایه شیشه، یک گاز مانند آرگون، یا هوا قرار ‌گیرد. این نوع شیشه به دلیل دارا بودن ویژگی‌های عایقی، به عنوان عایق حرارتی و عایق صوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه داشته باشید اگر شیشه های به کار رفته در شیشه لمینت از نوع ساده باشند مقاومت شیشه لمینت کمتر از شیشه سکوریت است. اما در صورتی که در شیشه لمینت، شیشه سکوریت به کار رفته باشد مقاومت بالاتری نسبت به شیشه سکوریت دارد.

تفاوت های شیشه سکوریت و لمینت

  • امنیت شیشه لمینت بیشتر از شیشه سکوریت است. با وجود اینکه شیشه سکوریت از سطح ایمنی خوبی برخوردار است اما در نهایت تکه های شکسته شده آن به داخل کابین می ریزد. در حالی که شیشه لمینت در صورت شکسته شدن یکپارچگی خود را حفظ کرده و فرو نمی ریزد.
  • شیشه لمینت نوعی عایق صوتی و حرارتی بوده و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. اما شیشه سکوریت در برابر صدا عایق نیست و صدا را به داخل کابین منتقل می کند.
  • شیشه های سکوریت از شفافیت و کنتراست بالاتری برخوردار هستند و دارای رنگ و طرح های متنوعی می باشد.
  • شیشه های دو لایه فتوکرومیک بوده و از چشمان راننده در برابر نور آفتاب محافظت می کند.
  • وزن شیشه لمینت به دلیل دو لایه بودن کمی سنگین تر از شیشه سکوریت است.
  • شیشه های سکوریت پس از ساخت امکان تغییر و برش در آن ها وجود ندارد و باید شیشه دیگری خریداری کنید. در صورتی که شیشه لمینت قابلیت برش دوباره و تغییر ابعاد را دارد.
  • قیمت شیشه های دو لایه ( لمینت ) از سکوریت بیشتر بوده ولی از امنیت و کیفیت و طول عمر بیشتری برخوردارند. جهت استعلام قیمت با شماره زیر تماس بگیرید.

به طور کلی، هر دو نوع شیشه سکوریت و دولایه ( لمینت ) در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارند و انتخاب بین آن‌ها بستگی به نیازها، بودجه و محدودیت‌های پروژه دارد..

شرکت جواهر یدک با تجربه و سابقه کاری بسیار، وارد کننده و تولید کننده انواع شیشه های سکوریت و لمینت بوده و با دقت فراوان و طراحی دقیق، اقدام به ساخت شیشه کابین بیل مکانیکی و لودر و بلدوزرو کمباین و تراکتور و….. می نماید.

سخن پایانی

انتخاب نوع شیشه کاملا به سلیقه و نیاز شما و همینطور مقدار بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید بستگی دارد. اما این نکته را نباید فراموش کنید که خرید از شرکت ها و فروشگاه های معتبر می تواند کیفیت محصول را تضمین کرده و طول عمر آن را نیز افزایش دهد.


شرکت جواهر یدک یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین هاست که در زمینه فروش انواع قطعات یدکی ماشین آلات سنگین از جمله شیشه کابین از نوع سکوریت و دو لایه فعالیت داشته و کلیه محصولات مرتبط را با قیمتی مناسب به مشتریان گرامی عرضه می دارد.