قطعات و لوازم یدکی مینی بیل هیوندای خرید و قیمت با کیفیت عالی

قطعات و لوازم یدکی مینی بیل هیوندای خرید و قیمت با کیفیت عالی

یکی از انواع ماشین آلات سنگین که کاربرد گسترده ای در صنعت راهسازی و معدنی دارد مینی بیل است. مینی بیل همان بیل مکانیکی در اندازه کوچک است و در پروژه هایی که امکان حرکت بیل مکانیکی وجود ندارد این دستگاه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. علاوه بر افزایش عملکرد، مینی بیل باعث تسریع انجام عملیات نیز می شود و به دلیل ابعاد کوچکی که دارد به راحتی جابجا شده و از قدرت مانور خوبی نیز برخوردار می باشد. اما قطعات آن مانند هر وسیله مکانیکی دیگری پس از مدتی به دلایل مختلف فرسوده شده و نیاز به تعویض پیدا می کند.

کیفیت قطعات در مینی بیل از اهمیت بالایی برخوردار است و هنگام خرید باید نهایت دقت را به کار گیرید و از تامین کنندگان معتبر محصول موردنیاز خود را تهیه نمایید.

شرکت جواهر یدک دارای چندین سال سابقه در ارائه لوازم یدکی اورجینال از برندهای مختلف می باشد و محصولات خود را با کیفیتی برتر به شما عزیزان عرضه می دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی درباره خرید محصول با مشاورین جواهر یدک تماس بگیرید.

آشنایی مختصر با برند هیوندا

برند هیوندا نامی شناخته شده و معتبر در زمینه تولید ماشین آلات سنگین در جهان می باشد. هیوندا انواع مختلف بیل مکانیکی و مینی بیل را در مدل های مختلف به بازار عرضه کرده است. این ماشین آلات در بازارهای جهانی از جمله ایران نیز به فروش می رسند. شرکت هیوندا نیز برای پشتیبانی از تجهیزات خود، قطعات یدکی مینی بیل را با کیفیت برتر و در انواع مختلف، به بازار عرضه کرده است.

قطعات بیل مکانیکی هیوندا در صورت اورجینال بودن به این زودی ها خراب نمی شود و زمان زیادی طول می کشد تا قطعه فرسوده شده و کارایی خود را از دست بدهد. اما مشکل اصلی، این است که قطعات اصل نیستند و به دلیل کیفیت پایین خیلی زود خراب شده و مشتری مجبور به صرف هزینه ای مجدد بابت تعمیر یا تعویض قطعه می شود. مینی بیل و بیل مکانیکی به خودی خود هزینه بر هستند و کیفیت پایین قطعات تقلبی نیز این هزینه ها را چند برابر کرده است.

خرید قطعات و لوازم یدکی مینی بیل هیوندا

با توجه به مطالب گفته شده و این که قطعات تقلبی بسیاری در بازار موجود است، به همین خاطر اگر قصد خرید لوازم یدکی برای مینی بیل خود دارید با افراد باتجربه مشورت کرده و نظر آن ها را در مورد نوع محصول و فروشگاه های مختلف جویا شوید.

اگر تجربه کافی در شناخت محصولات اورجینال و فیک نداشته باشید هنگام خرید قطعا با مشکل مواجه خواهید شد. علاوه بر آن جهت خرید لوازم یدکی مینی بیل هیوندا از مراکز معتبر اقدام به خرید کنید و نظر فروشنده را نیز در تصمیم گیری خود لحاظ نمایید. حتما توجه داشته باشید که محصول دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. همچنین خدمات نصب و پشتیبانی فنی نیز توسط فروشنده ارائه گردد.

شرکت جواهر یدک تامین کننده قطعات مینی بیل هیوندا به صورت اورجینال است و با عرضه این قطعات به بازار، آن را با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. ارائه ضمانت نامه محصول و پشتیبانی توسط مجموعه جواهر یدک به این معنی است که شما از خرید خود بیشترین بهره را برده اید.

قطعات و لوازم یدکی مینی بیل هیوندای خرید و قیمت با کیفیت عالی

نمایندگی قطعات مینی بیل هیوندا

فروشگاه های بسیاری در کشور در زمینه فروش لوازم یدکی مینی بیل فعالیت می کنند و قطعات یدکی هیوندا و سایر برندهای معتبر را با کیفیت مطلوب به فروش می رسانند. مسلما برای شمای خریدار مهم است که محصول موردنظر خود را از چه فروشگاهی و به چه قیمتی خریداری می‌کنید. جواهریدک با ارائه محصولات خود با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت همواره سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

لوازم و قطعات مینی بیل هیوندا

مینی بیل یکی از ماشین آلات پرکاربرد در صنعت راهسازی و معدنی بوده و شامل قطعات مختلف مانند بازوی مکانیکی، کابین، زنجیر و رولیک می باشد. در عملیات و پروژه های کوچکی که امکان ورود بیل مکانیکی وجود ندارد از مینی بیل استفاده می شود که در حفاری و گودبرداری عملکرد خوبی از خود نشان می دهد.
قطعات مینی بیل هیوندا اجزایی است که جهت حرکت و عملیات مختلف مینی بیل مورد استفاده قرار می گیرد و عبارتند از:

موتور مینی بیل هیوندا

یکی از قطعات اصلی دستگاه که قلب آن نیز به شمار می رود موتور است. موتور مینی بیل با وجود اینکه ابعاد کوچکی دارد اما از توان و قدرت بالایی برخوردار بوده و به دو صورت بنزینی و دیزلی کار می کند. موتور با احتراق سوخت انرژی موردنیاز سایر اجزا مانند پمپ ها و سیستم‌های هیدرولیکی را تامین می کند.

سیستم ترمز مینی بیل هیوندا

این سیستم به صورت هیدرولیکی یا مکانیکی عمل کرده و در جهت کنترل حرکت، کاهش سرعت و توقف دستگاه کاربرد دارد.

سیستم خنک کننده مینی بیل هیوندا

جهت جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور مینی بیل، این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده بوده و متشکل از قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ آب، ترموستات و شیرهای کنترل دما می باشد. کاربرد سیستم خنک کننده در حفظ دمای مناسب موتور و جلوگیری از افزایش حرارت بیش از حد آن است.

سیستم تعلیق مینی بیل هیوندا

این سیستم در جهت جذب ضربه و لرزش های دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد و به ثبات و راحتی حرکت مینی بیل نیز کمک می کند. این سیستم متشکل از فنرهایی است که تاثیرات ناشی از تراکمات و سایر عوامل خارجی را کاهش می دهد. سیستم تعلیق شامل جعبه تعلیق، سیستم تعلیق برشی، میله‌های کنترل، چرخ‌ها و لاستیک‌ها می باشد.

سیستم هیدرولیکی مینی بیل هیوندا

این سیستم انرژی لازم برای حرکت دادن بازو و سطل حفاری را تامین می کند و متشکل از پمپ‌ هیدرولیک، سیلندر هیدرولیک، لوله‌ها، اتصالات و سایر اجزا می باشد.

شاسی مینی بیل هیوندا

مینی بیل‌ ها دارای یک شاسی محکم هستند که بدنه اصلی دستگاه، اتاقک راننده، موتور و دیگر اجزاء را در خود جای داده‌اند. شاسی باید به طور منظم برای شناسایی هرگونه آسیب یا فرسودگی بازرسی شود.

سیستم الکتریکی مینی بیل هیوندا

این سیستم شامل باطری،استارتر، ژنراتور، ترمینال‌ ها، کابل‌ ها، سوئیچ‌ ها، لامپ‌ ها و سیستم روشنایی بیل مکانیکی می باشد و به صورت منظم باید سرویس شده تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل شود.

فیلتر مینی بیل هیوندا

فیلترها در تصفیه سیال هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرند و با جذب اجسام خارجی و ذرات معلق در سیال، از ورود آن ها به قسمت های حساس قطعات هیدرولیکی جلوگیری می کنند. فیلترهای مینی بیل شامل انواع فیلتر هوا، فیلتر روغن و فیلتر سوخت می باشد.

سایر لوازم و قطعات مینی بیل هیوندا:

  • گیربکس: جهت انتقال قدرت و تنظیم سرعت مینی بیل
  • دیفرانسیل: برای تقسیم قدرت بین چرخ های مینی بیل
  • توربوشارژر: برای افزایش قدرت و کارایی موتور مینی بیل
  • شافت ( اکسل ): جهت انتقال قدرت و گشتاور بین گیربکس و چرخ‌ها
  • سیستم کنترل هیدرولیکی: شامل شامل ولوها، سوئیچ‌ها، کنترلرها و صفحات کنترلی جهت کنترل عملکرد زیربندی هیدرولیکی
  • سیستم کنترل الکتریکی: متشکل از مدارها، سنسورها، کنترلرها و دستگاه‌های کنترل الکتریکی و برای کنترل حرکت مینی بیل
  • سنسور و کنترلرها: جهت اندازه گیری و کنترل فشار، دما و جریان سیال هیدرولیکی
  • فیلتر هیدرولیک: به منظور حفظ کیفیت و عملکرد بهینه سیستم هیدرولیک، جلوگیری از خرابی و سایش قطعات و رفع مشکلات ناشی از ورود ذرات آلوده به سیستم

لوازم یدکی مینی بیل هیوندا بسیارمتنوع بوده و از گستردگی بالایی برخوردار می باشد. محصولات ارائه شده توسط شرکت جواهر یدک کاملا اورجینال و باکیفیت بوده و شما با تهیه این قطعات می توانید به عملکرد بهینه مینی بیل خود دست یابید. علاوه بر آن به افزایش طول عمر دستگاه خود نیز کمک کنید. جواهر یدک با دارا بودن تیمی حرفه ای و باتجربه از کارشناسان فنی شما را در انتخاب قطعه مناسب برای مینی بیل و بیل مکانیکی راهنمایی خواهند کرد. جهت مشاوره و استعلام قیمت کافیست با ما تماس بگیرید و با اطمینان خاطر قطعات یدکی مینی بیل هیوندای خود را خریداری نمایید.

قیمت لوازم و قطعات یدکی مینی بیل هیوندا

حتما برای خرید قطعات یدکی به فروشگاه های بسیاری مراجعه کرده اید و از دیدن قیمت های مختلف و بالا متعجب شده اید.
ما به شما پیشنهاد می کنیم قطعات مورد نیاز خود را از جواهر یدک تهیه کنید. جواهریدک یکی از شرکت های تخصصی در عرصه فروش انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین می باشد. همچنین محصولات خود را با بهترین قیمت به بازار عرضه کرده و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. با خرید قطعات باکیفیت هزینه های نگهداری مینی بیل به مقدار زیادی کاهش یافته و زمان تعویض قطعات نیز به تعویق می افتد. از عوامل موثر در قیمت به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • برند و نوع قطعه
  • کیفیت محصول
  • موقعیت مکانی فروشگاه
  • مصرفی بودن قطعه و دائمی بودن آن
  • تکنولوژی به کارر فته در قطعه
  • میزان عرضه و تقاضای بازار
  • نرخ دلار و نوسانات ارزی
  • هزینه حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی

نکات مهم هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی مینی بیل هیوندا

  • توجه به سابقه و اعتبار شرکت
  • تنوع محصولات و وجود برندهای مختلف از محصول در فروشگاه
  • ارائه قطعات با کیفیت و اورجینال توسط فروشنده
  • ارائه مناسب ترین قیمت
  • برخورداری از پشتیبانی دائمی و خدمات پس از فروش
  • ارائه گارانتی و ضمانت نامه معتبر برای محصولات
  • تحویل سریع محصول

قطعات و لوازم یدکی مینی بیل هیوندا بسیار متنوع است. بنابراین برای آن که بتوانید به حداکثر کارایی از محصول دست یابید باید در انتخاب و خرید خود نهایت دقت را به کار گیرید. جواهریدک با بهره گیری از پرسنل و کارشناسان مجرب آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

مطالب مرتبط