قطعات و لوازم یدکی مینی بیل سنوپارس؛ خرید و قیمت

قطعات و لوازم یدکی مینی بیل سنوپارس

به دلیل گسترش استفاده از مینی بیل، مصرف قطعات یدکی این دستگاه نیز افزایش پیدا کرده و در برندهای مختلفی به فروش می رسد. فروشنده‌های بسیاری نیز در زمینه فروش این قطعات فعالیت دارند. اما باید دقت کنید از فروشندگان معتبر که قطعات اورجینال و با اصالت ارائه می دهند خرید خود را انجام دهید.

سایر قطعات یدکی انواع ماشین آلات سنگین توسط شرکت جواهر یدک به فروش می رسد. این مجموعه با سابقه فعالیت چندین ساله و داشتن تجربه در عرصه فروش قطعات یدکی، مرکزی مطمئن و قابل اعتماد جهت خرید انواع لوازمات یدکی از برندهای مختلف می‌ باشد. در این مطلب می خواهیم با معرفی قطعات یدکی مینی بیل سنوپارس و شرکت جواهر یدک به عنوان فروشنده این قطعات با شما عزیزان صحبت کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر قطعات سنوپارس با مشاورین جواهر یدک تماس بگیرید.

آشنایی با سنوپارس

شرکت های خارجی بسیاری هستند که قطعات یدکی مینی بیل و سایر ماشین آلات سنگین را تولید می کنند. اما سنوپارس شرکتی داخلی در زمینه تولید این قطعات به شمار می رود و از فناوری روز دنیا در ساخت سایر قطعات یدکی خود استفاده می کند. مزیتی که سنوپارس دارد این است که به خاطر داخلی بودن تولیدات آن، شما به راحتی می توانید به قطعه موردنظر خود در فروشگاه های سراسر کشور دسترسی داشته و آن را خریداری نمایید. اما دقت کنید که از کدام فروشگاه اقدام به خرید می کنید.
تولید و ساخت قطعات در سنوپارس طبق استانداردهای جهانی صورت می گیرد. بنابراین خیالتان از بابت کیفیت و طول عمر قطعات آسوده باشد.

خرید قطعات و لوازم یدکی مینی بیل سنوپارس

لوازم یدکی مینی بیل سنوپارس دارای قطعات مختلف و متنوعی است. برخی مراکز فروش تنها به فروش یک یا چند قطعه کفایت نکرده و مجموعه ای از قطعات مختلف را به بازار عرضه می کند. جواهر یدک نیز ارائه کننده انواع قطعات یدکی مینی بیل از جمله رولیک مینی بیل و زنجیر مینی بیل و… از برندهای شناخته شده می‌باشد و اصالت و کیفیت قطعات خود را تضمین می کند.

جواهر یدک همچنین این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید قطعه مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و به صورت غیرحضوری سفارش دهید. برای دریافت راهنمایی های بیشتر درباره نحوه خرید آنلاین و سفارش قطعات با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

قطعات و لوازم یدکی مینی بیل

مینی بیل یکی از ماشین آلاتی است که در صنایع مختلف ساخت و ساز و پروژه های کوچکی که امکان فعالیت بیل مکانیکی در آنجا وجود ندارد کاربرد گسترده ای دارد. مینی بیل باعث افزایش عملکرد و سرعت در انجام کار می شود. زیرا به دلیل ابعاد کوچکی که دارد به راحتی جابجا شده و قدرت مانور خوبی دارد. به طور کلی مینی بیل دارای همان سیستم بیل مکانیکی منتها در ابعاد کوچکتر است و کاربردهای متنوعی دارد:

  • تعمیر خطوط فاضلاب
  • برف روبی
  • احداث حوض و استخر
  • تخریب سازه های کوچک

موتور مینی بیل

یکی از قطعات اصلی مینی بیل موتور آن است که می تواند به صورت بنزینی یا دیزلی وجود داشته باشد و با وجود ابعاد کوچکی که دارد از توان بالایی در حفاری برخوردار است. همچنین موتور مینی بیل دارای قدرت بالا و مصرف سوخت بهینه ای است و از همین رو باعث صرفه جویی در انرژی نیز می شود. موتور مجهز به سیستم خنک کننده بوده و از دوام خوبی نیز برخوردار است.

بازو و سطل حفاری مینی بیل

یکی دیگر از قطعات کاربردی مینی بیل بازوی آن است و این قابلیت را دارد که در فضاهای کوچک مانور بدهد. از چرخش خوبی نیز برخوردار است. این بازوها قدرت بالایی داشته و در عملیات های مختلف حفاری و … کارایی خوبی دارند. سطل حفاری نیز از قطعاتی است که برای حفاری و جابجایی مواد استفاده می‌ شود و دارای انواع مختلف با کارکردهای متفاوت می باشند.

مانیتور مینی بیل

از دیگر قطعات مهم مینی بیل مانیتور است که جهت کنترل عملیات های مختلف دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. مینی بیل همچنین مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم پیلوت می باشد که در مدل های جدید این ماشین آلات نصب شده اند.

بدنه و شاسی

مینی بیل‌ دارای یک شاسی محکم است که شامل بدنه اصلی دستگاه، اتاقک راننده، موتور و دیگر اجزاء مینی بیل می باشد. شاسی باید به طور منظم جهت رفع هرگونه آسیب یا فرسودگی مورد ارزیابی قرار گیرد.

کابین مینی بیل

اتاقک راننده یا کابین در مینی بیل‌ ها معمولاً کوچک است ولی باید به گونه ای طراحی شود که فضای کافی برای راحتی راننده را فراهم کند. این اتاقک‌ مجهز به سیستم‌ های کنترلی، نمایشگر و سایر تجهیزات ایمنی است و اپراتور از داخل کابین می تواند روی سایر عملیات دستگاه کنترل داشته باشد.

سیستم هیدرولیک مینی بیل

از مهم‌ ترین قسمت های مینی بیل سیستم هیدرولیک آن است که شامل پمپ‌ ها، شیلنگ‌ ها، سیلندرها و دیگر اجزاء مربوطه می باشد. این سیستم موظف است انرژی لازم جهت حرکت دادن بازو و سطل حفاری را فراهم کند.

چرخ مینی بیل

مینی بیل را می توان به دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی دسته بندی کرد که هر یک با توجه به نوع عملیات مورد استفاده قرار می‌گیرند. مینی بیل‌ های چرخ لاستیکی یا فولادی هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. این چرخ ها برای حرکت در زمین‌ های ناهموار و دسترسی به مناطق دورافتاده طراحی شده‌ اند.

زنجیر مینی بیل

زنجیر یکی از قطعات اصلی زیربندی مینی بیل است که به صورت مستقیم در تماس با سطح زمین بوده و باعث می شود حرکت مینی بیل روی ریل به سهولت انجام شود. همچنین این امکان را فراهم می سازد که دستگاه به سهولت قادر به چرخش 360 درجه باشد. علاوه بر آن زنجیر باعث جابجایی بهتر مینی بیل در عملیات استخراج معدن یا حرکت روی سطوح گل آلود می باشد.

رولیک مینی بیل

یکی دیگر از قطعات یدکی مهم در مینی بیل رولیک است که قطعه ای مکانیکی و استوانه ای شکل بوده و در مینی بیل چرخ زنجیری به کار رفته است. هنگام حرکت مینی بیل، رولیک ها به کمک سیستم هیدرولیکی حرکت کرده و با تسهیل نمودن حرکت دستگاه موجب جابجایی اجسام سنگین در پروژه های حفاری می شود. رولیک با عملکرد بهینه ای که از خود ارائه می کند باعث افزایش کارایی مینی بیل نیز خواهد شد.

سیستم الکتریکی

سیستم الکتریکی مینی بیل و سایر ماشین آلات سنگین شامل باتری، استارتر، ژنراتور و سایر قطعات الکتریکی است که باید به صورت منظم جهت اطمینان از کارایی صحیح بازرسی شده و در صورت وجود ایراد خیلی زود تعمیر یا تعویض شوند.

تجهیزات ایمنی

مینی بیل‌ ها باید مجهز به تجهیزات ایمنی مانند چراغ‌ های هشدار، آینه‌ ها، کمربند ایمنی و سایر تجهیزات مرتبط باشند.

سیستم خنک کننده

برای اینکه موتور دستگاه بیش از حد گرم نشود مهم است که مینی بیل به یک سیستم خنک‌ کننده مجهز باشد. این سیستم باید به طور منظم چک شود تا از خرابی‌ احتمالی قطعات جلوگیری شود.

سیستم روان کننده

روغن‌ کاری منظم قطعات متحرک مینی بیل جهت حفظ عملکرد صحیح و جلوگیری از ساییدگی زود هنگام قطعات ضروری است.

نگهداری و سرویس‌ دهی دوره ای این قطعات و لوازم مینی بیل به حفظ کارایی، افزایش طول عمر دستگاه و کاهش هزینه‌ های تعمیر کمک می‌‌کند. همچنین، استفاده صحیح و ایمن از این دستگاه‌ ها جهت جلوگیری از آسیب‌ دیدگی کارگران و کاهش ریسک حوادث اهمیت بسیاری دارد.

قیمت قطعات و لوازم یدکی مینی بیل

از نکات مهمی که هنگام خرید قطعات یدکی سنوپارس باید به آن توجه کنید قیمت قطعات است. شما باید پس از بررسی و مقایسه، قطعه مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری نمایید. البته همان طور که بیان شد فروشگاه ها و مراکز زیادی با قیمت های مختلف در زمینه فروش این لوازمات فعالیت دارند. این شما هستید که باید فروشنده معتبر را پیدا کرده و خرید خود را انجام دهید. همچنین می توانید از فروشگاه هایی که جزء نمایندگی سنوپارس هستند نیز اقدام به خرید کنید. بدون شک شرکت جواهر یدک بهترین گزینه خرید با بهترین قیمت ها می باشد. همین حالا با ما تماس بگیرید.

عوامل موثر در قیمت قطعات یدکی:

  • کیفیت و نوع قطعه
  • موقعیت مکانی فروشگاه مورد نظر
  • تکنولوژی به کار رفته در قطعه
  • هزینه حمل و نقل قطعه
  • میزان تقاضای بازار
  • نوسان دلار و ارز ( قیمت قطعات خارجی)
  • هزینه های نصب و تعمیر

نکاتی که هنگام خرید قطعات یدکی باید به آن توجه کنید:

  • سابقه و اعتبار فروشنده: بررسی تاریخچه و سابقه فروشنده در فروش قطعات یدکی مهم است. شرکت‌ هایی که سال‌ ها در این زمینه فعالیت داشته‌ اند معمولاً اعتبار بیشتری دارند.
  • تنوع محصولات: یک فروشنده خوب باید طیف وسیعی از قطعات، شامل مدل‌ ها و برند های مختلفی از قطعات ارائه دهد.
  • کیفیت قطعات: اطمینان از کیفیت بالای قطعات امری حیاتی است. شرکت‌ هایی که قطعات اورجینال با کیفیت بالا ارائه می‌ دهند، انتخاب بهتری هستند.
  • قیمت‌ها: مقایسه قیمت‌ های ارائه شده توسط فروشندگان مختلف می‌ تواند به شما کمک کند تا بهترین معامله را انجام دهید.
  • خدمات مشتریان: خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان بخش مهمی از تجربه خرید است. شرکت‌ هایی که پشتیبانی قابل اعتماد و سریع ارائه می‌ دهند، گزینه مناسب تری برای خرید هستند.
  • نظرات مشتریان: بررسی نظرات و بازخورد های مشتریان قبلی می‌ تواند به شما از کیفیت خدمات و محصولات شرکت درک بهتری بدهد.
  • گارانتی و ضمانت‌نامه‌ ها: وجود گارانتی برای قطعات نشان‌ دهنده اعتماد شرکت به کیفیت محصولاتش است.
  • دسترسی و تحویل: یکی از امتیازات شرکت‌ مورد نظر، امکان تحویل سریع و آسان قطعات است که برای پروژه های فوری از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • مشاوره فنی و کارشناسی: شرکت هایی که خدمات مشاوره‌ای و کارشناسی ارائه می‌ دهند، به شما کمک می‌ کنند تا بهترین انتخاب‌ ها را بر اساس نیازهایتان داشته باشید.
  • موجودی و تأمین قطعات: توانایی شرکت در تأمین سریع و مؤثر قطعات مورد نیاز نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

اهمیت خرید قطعات یدکی با کیفیت

مینی بیل ممکن است به دلائل مختلف مانند استفاده نادرست از دستگاه، عدم تعویض روغن هیدرولیک یا استفاده از روغن های بی کیفیت و استهلاک دچار خرابی شود. در این مواقع برای تعمیر مینی بیل نیاز است که قطعه آسیب دیده تعویض شود. زیرا باعث اختلال در عملکرد سایر قطعات نیز می شود. از همین رو کیفیت قطعات به کار رفته در مینی بیل از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش مهمی در عملکرد دستگاه ایفا می کند. بنابراین ضروری است هنگام خرید به برند و کیفیت قطعه مورد نظر توجه کرده و از فروشنده های معتبر اقدام به خرید کنید.

مجموعه قطعات یدکی مینی بیل:

  • قطعات موتوری: تسمه سفت کن، بوش موتور، سیت دود و هوا، بوش موتور، رینگ موتور، پیستون موتور
  • قطعات پمپ انژکتور: پلانچر پمپ انژکتور، المنت پمپ انژکتور، سیت پمپ انژکتور، سوزن انژکتور
  • قطعات سیل کیت: کیت جک بالابر، اویل رینگ، کیت شیر کنترل، کیت پمپ هیدرولیک، کیت تعمیر جک استیک
  • قطعات هیدرولیک: رلیف شارژ پمپ، پیستون هیدرولیک، روتاری گروپ پمپ مادر، شارژ پمپ، بلانسر پمپ هیدرولیک
  • فیلتر و اگزوز: فیلتر گازوئیل، فیلتر هیدرولیک، فیلتر المنت، فیلتر آب، خرطومی اگزوز، انواع اگزوز، پیش فیلتر فن دار

جهت استعلام موجودی و اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان جواهریدک در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

مطالب مرتبط