قیمت و خرید قفل زنجیر بیل مکانیکی و بلدوزر؛ با ضمانت و کیفیت اصلی

قفل زنجیر بیل مکانیکی و بلدوزر

قفل زنجیر بیل مکانیکی و بلدوزر یکی از قطعات اصلی و مهم زیربندی در ماشین‌آلات سنگین می‌باشد. این قطعه کوچک اما حیاتی باعث می‌شود تا زنجیرها به درستی کار کنند و از سایش و خرابی زود هنگام در امان بمانند. قفل زنجیر معمولاً از طریق بولت‌ها و مهره‌ها کار می‌کند. برای باز یا بستن قفل، باید بولت‌ها چرخانده شوند. هر مدل و انواع مختلف ماشین‌آلات ممکن است نیاز به نوع خاصی از قفل زنجیر داشته باشند.

جواهر یدک با دارا بودن چندین سال سابقه در تولید و عرضه سایر قطعات یدکی انواع ماشین آلات راهسازی از جمله قفل زنجیر بیل مکانیکی، با کیفیت برتر و قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما مشتریان عزیز می باشد. مشاورین ما شما را راهنمایی می کنند که براساس مدل دستگاه و نیاز خود قفل زنجیر مناسب را انتخاب نمایید.

سعی ما همواره بر این است تا با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش عالی، تجربه‌ای ممتاز برای شما فراهم کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و ثبت سفارش، با ما تماس بگیرید.

خدمات قفل زنجیر بیل مکانیکی در جواهر یدک

  • فروش قفل زنجیر انواع بیل مکانیکی کوماتسو و هیوندا و کاترپیلار و زوملاین و سانی و سانوارد و هپکو و لیبهر و نیوهلند و هیتاچی و دوو و دوسان و
  • فروش قفل زنجیر انواع بلدوزر کوماتسو 65 و 85 و 155 و 355 و کاترپیلار D6 , D7 , D8 , D9, D10
قفل زنجیر بیل مکانیکی و بلدوزر

خرید قفل زنجیر بیل مکانیکی

 قفل زنجیر و انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی  را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید و دقت کنید تا فروشنده محصولی با کیفیت و قیمتی مناسب به شما ارائه کند. با خرید قفل زنجیر بیل مکانیکی از جواهر یدک، شما علاوه بر اینکه از مزایای خرید یک محصول با کیفیت برخوردار می شوید از لحاظ قیمتی یک خرید مقرون به صرفه انجام داده و از گارانتی و پشتیبانیی دائمی جواهر یدک نیز بهره مند می شوید.

قطعات یدکی ماشین های مختلف ویژگی های متفاوت و کارکرد مخصوص به خود را دارند. از همین رو توجه داشته باشید تا قطعه متناسب با خودروی خود را خریداری نمایید. در این صورت می توانید انتظار کارایی بالا را از آن داشته باشید.

قیمت قفل زنجیر بیل مکانیکی

قفل زنجیر در انواع مختلف و در قیمت های گوناگون در بازار موجود است. کیفیت محصولی که به بازار عرضه می شود در قیمت آن موثر می باشد. پس هنگام خرید توجه داشته باشید که محصول با کیفیت پایین را به قیمت بالا خریداری نکنید. با خرید از جواهر یدک ما این اطمینان را به شما می دهیم که قطعات با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

قفل زنجیر بیل مکانیکی و بلدوزر

حرکت انواع دستگاه ها و ماشین آلات راهسازی و کشاورزی مانند بیل مکانیکی و بلدوزر توسط چرخ های زنجیری صورت می گیرد.زنجیر یکی از اصلی ترین قطعات زیر بندی بیل مکانیکی به شمار می رود  وبه دلیل اینکه در پایین ترین قسمت ماشین قرار گرفته و حداکثر تماس را با سطح زمین دارد خیلی زود دچار فرسایش می شود. زیرا تمام سنگینی دستگاه روی زنجیر وارد می شود.

زنجیر بر خلاف چرخ روی تمام سطوح خاکی و سنگی به سهولت حرکت می کند و گزینه ایده آلی برای عبور از مسیرهای سخت می باشد. عملکرد زنجیر مانند زنجیر دوچرخه است و از چندین قطعه هماهنگ و بهم پیوسته برای حرکت تشکیل شده است. زنجیر بیل مکانیکی به وسیله لینک به هم متصل شده و لینک ها نیز توسط کفشک و پیچ و مهره به هم وصل می شوند.

قفل زنجیر بلدوزر و بیل مکانیکی
قفل زنجیر بلدوزر و بیل مکانیکی

کاربرد قفل زنجیر بیل مکانیکی

  • پس از نصب اتصالات زنجیرها در قسمت زیربندی نیز باید به هم وصل شده تا کارایی درستی داشته باشند. اتصال انتهای زنجیرها توسط پین ها انجام می شود. اما در بعضی از مدل های بلدوزر که دارای قفل زنجیر هستند، زنجیرها با استفاده از قفل زنجیر به همدیگر متصل می شوند.
  • با استفاده از قفل زنجیر، می‌توان زنجیرها را برای تعمیر و نگهداری به آسانی جدا کرد. این کار موجب می‌شود تا زمان و هزینه تعمیرات کاهش یابد و کارایی ماشین‌آلات نیز افزایش پیدا کند.
  • وقتی زنجیرها ساییده یا خراب می‌شوند، با استفاده از قفل زنجیر می‌توان زنجیر قدیمی را جدا و زنجیر جدید را نصب کرد. این قابلیت باعث می‌شود تا عمر مفید ماشین آلات افزایش یابد.
  • قفل زنجیر به تنظیم تنش زنجیرها کمک می‌کند تا با فشار مناسب روی زمین حرکت کنند و کارایی بهینه داشته باشند.
  • قفل زنجیر یکی از قطعاتی است که در صنعت و کشاورزی کاربرد گسترده ای دارد. قفل زنجیر در تولید ماشین آلات کمک بسیاری کرده و در دستگاه های سنگ بری نیز در پیشرفت روند کار موثر می باشد.

اهمیت استفاده از قفل زنجیر بیل مکانیکی

قفل زنجیر برای بلدوزرها و بیل مکانیکی‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. این ماشین‌آلات در پروژه‌های مختلف مهندسی مانند راهسازی، ساختمان‌سازی، معدن کاری و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تجهیزات باید بتوانند در شرایط سخت محیطی کار کنند و در برابر عوامل مختلف محیطی مانند خاک، گرد و غبار و رطوبت مقاومت کافی داشته باشند. قفل زنجیر در مقابله با این شرایط دشوار، نقش محافظتی دارد و موجب می‌شود تا ماشین‌آلات با کارایی مطلوب و بدون اختلال کار کنند.

تعویض و تعمیر قفل زنجیر بیل مکانیکی

نصب و تعمیر قفل زنجیر ممکن است به دلیل شرایط محیطی یا دسترسی محدود به برخی از قسمت‌های ماشین، چالش‌برانگیز باشد. بنابراین، لازم است تا تکنسین‌های مربوطه دارای دانش و تجربه لازم باشند تا بتوانند قفل زنجیر را به درستی نصب، تعمیر، یا تعویض کنند.

جمع بندی

به طور کلی، قفل زنجیر یک قطعه حیاتی و اساسی است که به ماشین‌آلات سنگین مانند بلدوزرها و بیل مکانیکی‌ها امکان می‌دهد تا به صورت موثر و مطمئن در شرایط مختلف محیطی کار کنند. بدون وجود قفل زنجیرها، تعمیر و نگهداری زنجیرها بسیار مشکل و هزینه‌بر خواهد بود و ممکن است به افت شدید در عملکرد ماشین‌آلات منجر شود. ویژگی‌ها و امکانات قفل زنجیر در کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و همچنین افزایش عمر مفید ماشین‌آلات نقش مهمی دارد.

جواهر یدک با تولید و فروش قطعات یدکی مختلف با کیفیتی برتر در خدمت دستگاه داران عزیز می باشد. مشاورین ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان بوده و شما را در جهت خرید و مشخصات محصول مورد نظر راهنمایی خواهند کرد.