قطعات و لوازم یدکی مینی بیل دلتا خرید با قیمت و کیفیت عالی

جواهر یدک یکی از شرکت های باسابقه در زمینه تامین و فروش انواع لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی و معدنی در کشور است و آماده خدمت رسانی به دستگاه داران عزیز می باشد. جواهر یدک با فروش قطعات یدکی باکیفیت از برندهای مختلف مانند دلتا، سانی، سنوپارس، هیوندا و… با قیمت مناسب همواره سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد. در ادامه این مطلب به معرفی خدمات جواهر یدک در عرصه فروش قطعات و لوازم یدکی مینی بیل دلتا می پردازیم. با ما همراه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات و محصولات جواهر یدک در زمینه قطعات و لوازم یدکی مینی بیل دلتا با شماره زیر تماس بگیرید.

معرفی برند دلتا

شرکت دلتا یکی از شرکت های بزرگ و خوش سابقه در زمینه تولید ماشین آلات سنگین و قطعات یدکی در کشور می باشد. کلیه محصولات دلتا طبق به روزترین فناوری دنیا توسط پرسنلی متخصص تولید شده و از تولیدات عمده این کارخانه می توان به بیل مکانیکی، مینی بیل، لودر و گریدر اشاره کرد.

با توجه به گستردگی فروش محصولات دلتا در سراسر کشور در جهت جلب رضایت مشتریان، این شرکت اقدام به فعالسازی بیش از 20 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در کشور نموده و با بهره گیری از نیروهای متخصص آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت خرید لوازم یدکی دلتا کافیست با این شماره تماس بگیرید.

خرید لوازم یدکی مینی بیل دلتا

 خرید قطعات یدکی با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعات اورجینال کیفیت بالاتری داشته و عملکرد بهینه‌ای از خود ارائه می دهند. قطعات تقلبی به دستگاه شما آسیب رسانده و باعث اختلال در عملکرد سایر قطعات نیز می شود. همچنین قطعات بی کیفیت در کوتاه مدت دچار خرابی شده و تعمیر و تعویض آن هزینه زیادی بر دوش شما خواهد گذاشت.

اگر شما هم به دنبال خرید قطعات اصلی و باکیفیت هستید همین حالا با ما تماس بگیرید. جواهریدک تامین کننده انواع لوازمات مینی بیل و سایر ماشین آلات راهسازی بوده و کلیه محصولات خود را به صورت اورجینال، با کیفیت برتر و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می کند.

قیمت لوازم و قطعات یدکی مینی بیل دلتا

قیمت قطعات مینی بیل متغیر است و بسته به عوامل مختلفی مانند برند محصول، کیفیت، نوع قطعه و محل خرید می باشد. هنگام بررسی قیمت قطعات مینی بیل، توجه به این نکات ضروری است:

  • تنوع برندها: مینی بیل‌ توسط تولیدکنندگان مختلفی تولید می‌شود. بنابراین قطعات اصلی و جایگزین این برندهای مختلف می‌تواند از نظر قیمت متفاوت باشد.
  • کیفیت قطعات: قطعات با کیفیت معمولاً گران‌تر هستند. قطعات اورجینال نیز اغلب قیمت بالاتری از قطعات جایگزین یا تقلبی دارند، اما دوام و کارایی این قطعات بهتر است.
  • قطعات مصرفی در مقابل قطعات دائمی: قطعات مصرفی مانند فیلتر و روغن قیمت پایین تری نسبت به قطعات دائمی مانند موتور، پمپ‌های هیدرولیک یا بازوها دارند.
  • نوع قطعه: قیمت بر اساس نوع قطعه متفاوت است. به عنوان مثال، سطل‌های حفاری، بازوها و شیلنگ‌های هیدرولیک دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.
  • موقعیت جغرافیایی: قیمت‌ها در مناطق مختلف می‌توانند متفاوت باشند. در برخی مناطق، دسترسی به قطعات ممکن است آسان‌ تر و در نتیجه ارزان‌ تر باشد.
  • تأمین‌کنندگان و فروشندگان: قیمت‌می‌ تواند بسته به تأمین‌کننده یا فروشنده متفاوت باشد. خرید از تأمین‌ کنندگان معتبر و شناخته شده معمولاً تضمین‌کننده کیفیت است و قیمت بالاتری نیز دارد.
  • تکنولوژی و نوآوری‌: قطعاتی که شامل فناوری‌ های به روز یا پیچیده‌ تر هستند، ممکن است گران‌تر باشند.
  • هزینه‌های حمل و نقل: در صورتی که قطعات از فاصله دور وارد شوند، هزینه‌ های حمل و نقل می‌ تواند به قیمت نهایی محصول افزوده شود.
  • تقاضای بازار: میزان تقاضا برای برخی قطعات خاص می‌ تواند بر قیمت آن‌ ها تأثیر بگذارد. قطعاتی که کمتر مورد نیاز هستند ممکن است گران‌ تر باشند.
  • هزینه‌های نصب و تعمیر: در برخی موارد، هزینه‌ نصب و تعمیر قطعات می‌ تواند به قیمت کلی محصول افزوده شود.
قطعات و لوازم یدکی مینی بیل دلتا خرید با قیمت و کیفیت عالی

لوازم و قطعات مینی بیل دلتا

بیل مکانیکی یکی از ماشین آلات پرکاربرد در صنایع راهسازی و معدنی است که در حفاری جوی و حمل زباله و خاک مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع بیل مکانیکی مینی بیل است که اندازه ای کوچک تر از بیل مکانیکی دارد و در پروژه های کوچکی که امکان حرکت بیل مکانیکی وجود ندارد از مینی بیل استفاده می شود. مینی بیل شامل قطعات زیر می باشد:

موتور مینی بیل دلتا

موتور یکی از قطعات اصلی مینی بیل است که ابعاد کوچک اما توان بالایی دارد. مینی بیل کاربرد گسترده ای در حفاری داشته و علاوه بر آن مصرف سوخت بهینه ای دارد و از همین رو باعث صرفه جویی در مصرف سوخت هم می‌شود. جهت جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده نیز می باشد.

شاسی و بدنه مینی بیل دلتا

شاسی مینی بیل که متشکل از بدنه اصلی دستگاه، کابین راننده و موتور می باشد از استحکام بالایی برخوردار بوده و باید جهت رفع و شناسایی هر گونه ایراد در سیستم به طور منظم مورد بازرسی قرار بگیرد.

اتاقک راننده مینی بیل دلتا

کابین راننده در مینی بیل معمولا در ابعاد کوچک طراحی می شود. اما با این وجود فضای کافی برای اپراتور را فراهم کرده و از او در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی و برف و باران محافظت می کند. این اتاقک همچنین مجهز به سیستم کنترل، مانیتور و سایر تجهیزات ایمنی می باشد و کلیه عملیات مینی بیل از داخل اتاقک قابل کنترل می باشد.

مانیتور مینی بیل دلتا

از دیگر قطعات مهم مینی بیل می توان مانیتور را نام برد. اپراتور از طریق مانیتور می تواند کنترل کلیه عملیات دستگاه را از داخل کابین در دست گیرد. بدون آن که از ماشین پیاده شود. بنابراین باید دقت شود در صورتی که مانیتور خراب بوده یا عملکرد ان با اختلال روبرو است باید فوری نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کرد.

بازوی مینی بیل دلتا

مینی بیل در فضاهای تنگ و کوچک قدرت مانور خوبی دارد. همچنین با دارا بودن بازویی قدرتمند با قابلیت چرخش 360 درجه باعث می شود عملیات حفاری به بهترین شکل انجام شود. سطل حفاری نیز از قطعاتی است که به بازوی مینی بیل وصل شده و در جابجایی مواد مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم الکتریکی مینی بیل دلتا

باتری، استارتر، ژنراتور و سایر اجزاء الکتریکی تحت عنوان سیستم الکتریکی مینی بیل شناخته شده و مانند سایر قطعات برای اطمینان از عملکرد صحیح باید به صورت منظم مورد بررسی قرار گیرند.

چرخ مینی بیل دلتا

چرخ های مینی بیل به دو صورت چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی طراحی شده است که هر یک کاربرد مخصوص به خود را داشته و در عملیات های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این چرخ ها برای این هستند که مینی بیل بتواند در ناهمواری ها و انواع زمین های سخت قادر به حرکت بوده و مسیر عملیاتی خود را باز کند.

رولیک مینی بیل دلتا

یکی از قطعات زیربندی مینی بیل، رولیک است که به شکل استوانه بوده و باعث می شود حرکت زنجیر مینی بیل به سهولت انجام شود. این زنجیرها بین چرخ های دستگاه و پشت سر هم قرار گرفته و با حرکت چرخشی خود مینی بیل را به حرکت وا می دارند. رولیک به گونه ای طراحی شده که با شرایط محیطی مختلف مانند گرما و سرما و رطوبت سازگار می باشد.

زنجیر مینی بیل دلتا

یکی دیگر از اصلی ترین اجزای زیربندی زنجیر بیل مکانیکی است که در تماس مستقیم با سطح زمین قرار دارد. زنجیر کل وزن بیل مکانیکی را حمل کرده و به حرکت آن نیز کمک می کند. زنجیر مینی بیل دارای سایز و طرح های مختلف بوده و با توجه به نوع تجهیزات راهسازی و برند ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم هیدرولیک مینی بیل دلتا

یکی دیگر از قطعات مهم مینی بیل سیستم هیدرولیک آن است که پمپ هیدرولیک، شیلنگ و سیلندرها را شامل می‌شود. بازوی مینی بیل انرژی لازم برای حرکت را از طریق سیستم هیدرولیک کسب می کند. بنابراین این بخش را می‌توان از حیاتی ترین قطعات مینی بیل به شمار آورد. همچنین روغن‌کاری منظم قطعات متحرک، برای حفظ عملکرد صحیح و جلوگیری از ساییدگی زودرس قطعات ضروری است.

تجهیزات ایمنی مینی بیل دلتا

چراغ‌های هشدار، آینه‌ها، کمربندهای ایمنی همگی از اجزای ایمنی مینی بیل به شمار می روند. این تجهیزات برای حفظ سلامتی راننده طراحی شده اند. به همین خاطر در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد، ضروری است که سریعا تعمیر یا تعویض شوند.

نگهداری و سرویس‌ منظم این قطعات و لوازم مینی بیل به حفظ کارایی، افزایش طول عمر دستگاه و کاهش هزینه‌های تعمیر کمک می‌کند. همچنین، استفاده صحیح و ایمن از این دستگاه‌ها برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی کارگران و کاهش ریسک حوادث بسیار حائز اهمیت است.

توجه به چه نکاتی هنگام خرید قطعات یدکی ضروری است؟

  • شناخت کامل قطعات و کاربرد آن ها
  • بررسی سابقه و اعتبار فروشنده
  • توجه به کیفیت و اصل بودن قطعات
  • نوع عملیات راهسازی یا ساختمانی
  • میزان بودجه
  • بررسی برندهای متنوع
  • مقایسه قیمت های مختلف و قطعات دست دوم
  • گارانتی و خدمات پس از فروش محصول
  • پشتیبانی و مشاوره فنی محصولات
  • طریقه نصب و نگهداری قطعات
  • شرایط ایمنی محصول
  • دسترسی آسان به قطعه مورد نظر
  • توجه به توصیه فروشنده مطمئن
  • بررسی نظرات و تجربه افراد دیگر

 جواهر یدک این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و به شکل غیر حضوری سفارش دهید. برای دریافت راهنمای بیشتر درباره نحوه خرید آنلاین و سفارش قطعات مینی بیل با ما تماس بگیرید.  

مطالب مرتبط