قیمت و خرید لوازم جک بیل مکانیکی؛ انواع برند ها، اصل و چینی

تعمیر جک های هیدرولیکی بیل مکانیکی و لودر و کلیه ماشین آلات راهسازی

 بازوی مفصلی یا همان جک بیل مکانیکی تنها قسمتی است که کارایی و عملکرد بیل مکانیکی را به نمایش در می آورد.. جک های هیدرولیکی پس از مدتی کارکردن با توجه به جنس لوازم و نوع استفاده به طور طبیعی دچار فرسودگی شده و نیاز به تعویض لوازم مصرفی و همچنین بازسازی دارند.

تعویض لوازم مصرفی جک های هیدرولیکی شامل تعویض اورینگ ها و پکینگ های جک می باشد که به صورت مجموعه ای کامل قابل تهیه می باشد و سیل کیت نامیده میشود. که به صورت کامل می توانید از ما تهیه کنید

سیل کیت ها از نظر برند و مرغوبیت دارای مدل و قیمت های مختلف  می باشند که تعدادی از برند های معروف آن به شرح زیر می باشد : NOK , KYB , WYS , ATX ,  Parker ,  SKF ,  Hallite , PET ,  YCC , NAK

مجموعه جواهریدک در زمینه ی جک های هیدرولیکی خدمات متعددی از قبیل فروش جک های هیدرولیکی و تعمیر آنها و فروش قطعات یدکی  آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی و شرکت ها و دستگاه داران می باشد.

برای استعلام لوازم جک بیل مکانیکی خود و دریافت مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

خدمات ما در زمینه فروش لوازم جک بیل مکانیکی

  • فروش لوازم یدکی جک های هیدرولیکی بیل های مکانیکی و انواع لودر و بلدوزر و کلیه ماشین آلات راهسازی
  • فروش سیل کیت های اصلی جک های هیدرولیکی در برند های اصلی و چینی و متفرقه
  • فروش بوش ها جک های هیدرولیکی
  • فروش قرقری انواع جک های هیدرولیکی
  • ساخت و فروش کله جک ( هد جک ) برای جک های هیدرولیکی در ابعاد مختلف
  • فروش سیلندر جک های هیدرولیکی در ابعاد مختلف
  • فروش پیستون جک

قیمت لوازم جک بیل مکانیکی

لوازم جک بیل مکانیکی از برندهای مختلفی در بازار موجود هستند و هر یک دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی می باشند. برندهای مطرح موجود در بازار عبارتند از: کوماتسو، کاوازاکی، رکسورت و…

جواهر یدک فعال در زمینه فروش لوازم جک بیل مکانیکی از بهترین برندهای موجود در بازار بوده و قطعاتی با کیفیت برتر را با قیمتی مناسب به شما عزیزان عرضه می دارد. جهت آشنایی با محصولات جواهر یدک و اطلاع از قیمت روز محصولات با کارشناسان ما در تماس باشید.

لوازم جک بیل مکانیکی

جک بیل مکانیکی نوعی سیلندر پیستونی است که با استفاده از توان هیدرولیکی بازوی مفصلی بیل مکانیکی را حرکت می دهد. بنابراین اصلی ترین قسمت جک بیل مکانیکی سیستم سیلندری هیدرولیکی آن است. سایر اجزای جک بیل مکانیکی به شرح زیر است:

پمپ هیدرولیکی

تامین انرژی مورد نیاز برای حرکت کردن سایر اجزای جک توسط پمپ های هیدرولیکی صورت می گیرد. دقت این پمپ ها بالاست و از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند. همچنین تاثیر بسیاری در افزایش طول عمر دستگاه و کارایی آن دارند.

پمپ مادر

بیل مکانیکی دارای چندین جک مختلف است که هر کدام قسمتی از بازوی مفصل را حرکت می دهند. این جک ها نیروی مورد نیاز خود را از سیستم هایی هیدرولیکی که انرژی خود را توسط  پمپ مادر تامین می کنند، کسب می کنند. قسمت های مختلف پمپ مادر عبارتند از : روتور, پیستون، پلیت، فنر و عینکی ها

هیدروموتور

این قطعه یکی از اجزای بیل مکانیکی و نوعی سیستم موتوری است که با استفاده از نیروی هیدرولیکی و شرایط دورانی، تولید نیروی مکانیکی می کند. هیدروموتور متشکل از چند سیلندر دورانی است که در صنعت خودروسازی نیز کاربرد بسیاری دارد.

شیر کنترل

حرکت جک بیل مکانیکی به وسیله نیروی هیدرولیکی صورت می گیرد که این نیرو باید توسط اپراتور دستگاه کنترل شود. در مسیر شلنگ های هیدرولیکی قطعه ای هیدرولیکی به نام شیر کنترل قرار دارد که می تواند توسط اهرم هایی که دارد کنترل جک بازویی را در اختیار اپراتور قرار دهد. سیستم کنترل شامل کنترل دستی و هوشمند است که به اپراتور امکان حرکت و کنترل عملیات دستگاه را می دهد. علاوه بر آن باعث افزایش دقت، بازدهی و حفظ ایمنی کاربران می شود.

شیرهای فشار شکن

شیر فشار شکن یکی دیگر از اجزای جک بیل مکانیکی است که وظیفه تنظیم و ثابت نگهداشتن فشار روغن داخل پیستون ها را بر عهده دارد.

پمپ کوزه گردان

این قطعه از بیل مکانیکی باعث چرخش بیل می شود. در انواع سیستم های گردان احتمال اینکه شلنگ ها بهم گره بخورند زیاد است. به همین منظور برای رفع این مشکل از پمپ کوزه گردان استفاده می شود.

موتور و انتقال دهنده

انتقال انرژی به قسمت های مختلف دستگاه توسط موتورهای پرقدرت صورت می گیرد. این قطعات باید از قدرت کافی برخوردار باشند تا بیل مکانیکی بتواند در زمین های مختلف مانند سطوح سنگلاخی و شیبدار عملکرد خوبی داشته باشد.

مجموعه لوازم جک باکت

جک باکت کار چرخیدن و حرکت و جابجایی بیل مکانیکی را انجام می دهد. این قطعه تحت شرایط و اصولی خاص طراحی و تولید می شود. همچنین در طراحی جک باکت از پکینگ ها، اورینگ ها، مفصل و شلنگ های هیدرولیک مخصوص استفاده می شود.

اجزای تشکیل دهنده بیل مکانیکی

بیل مکانیکی یکی از ماشین آلات راهسازی برای انجام امور عمرانی و مهندسی است که شامل قطعات مختلفی مانند بازوی مفصل ( جک )، باکت و کابین گردان، زنجیر یا چرخ لاستیکی است.

جک بیل مکانیکی اصلی ترین قسمت این ماشین است که باعث شده است بیل مکانیکی به یکی از دستگاه های کارآمد در صنعت تبدیل شود. ابزارهای جک بیل مکانیکی با توجه به نوع کاری که باید انجام شود تعیین می شود. بدون بازوی مفصلی عملا کاری از بیل مکانیکی ساخته نیست.

کاربردهای بیل مکانیکی عبارتند از :

  • حفاری کانال ها و معادن
  • تخریب بناهای قدیمی
  • خاک برداری و گود برداری
  • جابجایی و حمل مصالح
  • بارگیری و تخلیه مواد
  • صاف کردن زمین

جمع بندی

بیل مکانیکی یکی از ماشین آلات مهم راهسازی است و جک آن نیز یکی از قطعات اصلی این دستگاه به شمار می رود. اگر بخواهیم به طور خلاصه لوازم جک بیل مکانیکی را لیست کنیم شامل موارد زیر است:

  • انواع شلنگ های هیدرولیک
  • پیستون ها
  • سیلندرها
  • پکینگ ها و اورینگ های مخصوص
  • سیستم برقی
  • انواع سنولوئید جهت کنترل شیرهای هیدرولیکی

جواهر یدک با ساخت و تولید این قطعات با استفاده از فناوری های به روز و با رعایت استانداردهای کیفی سعی دارد خدماتی با کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهد.

مطالب مرتبط