خرید و قیمت باکت سرندی هیدرولیکی (چرخشی) بیل مکانیکی انواع مختلف

خرید و قیمت باکت سرندی هیدرولیکی (چرخشی) بیل مکانیکی انواع مختلف

باکت سرندی هیدرولیکی بیل مکانیکی با کارایی بالا می‌تواند مواد را با دقت بالا جدا کند و باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شود. طراحی منحصر به فرد آن امکان استفاده در محیط‌های مختلف را فراهم می‌آورد.

ما مفتخر به ارائه باکت‌های سرندی هیدرولیکی با کیفیت برتر، پشتیبانی فنی دائمی و قیمت‌های رقابتی هستیم. مشتریان ما می‌توانند از محصولات با دوام و عملکرد بالا بهره‌مند شوند.

برای قیمت، استعلام محصول و دریافت مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید

خرید باکت های سرندی بیل مکانیکی

توجه داشته باشید باکت و سایر قطعات یدکی بیل مکانیکی را از فروشنده های مطمئن خریداری نمایید و از اصل بودن محصول مورد نظر خود نیز اطمینان حاصل کنید. زیرا قطعه نامرغوب علاوه بر اینکه کارایی خوبی ندارد باعث آسیب به دستگاه نیز خواهد شد و باید هزینه گزافی را برای تعمیر دستگاه متحمل شوید.

شرکت جواهر یدک وارد کننده و تولید کننده لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی بوده و قطعات مختلف را با بالاترین کیفیت و مطابق با فناوری روز به بازار عرضه می کند. شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما و کسب اطلاعات لازم درباره محصول مورد نظر خود، خریدی مطمئن با قیمتی مناسب را تجربه کنید.
با خرید از جواهر یدک علاوه بر دریافت سریع محصول خود در سراسر کشور، از خدمات پس از فروش و پشتیبانی دائمی ما نیز بهره مند شوید.

مشخصات باکت های سرندی جواهر یدک

1- هیدروموتور بکار رفته در این دستگاه ساخت کشور آلمان بوده و دارای 3 سال ضمانت می باشد.
2- مخزن مصالح که شکل توری و دوار می باشد از جنس هاردوکس (سخت ترین فولاد در برابر سایش) می باشد .
3- براکت دستگاه مجزا بوده که امکان تعویض و تغییر آن جهت استفاده انواع مختلف بیل های مکانیکی را به شما می دهد.
4- ناخن ها از نوع پیچی می باشد که در صورت نیاز امکان تعویض آن مهیا می باشد .
5- تیغه جلو (دم تیغ) از نوع فولاد ضد سایش می باشد .
6- سرعت و قدرت چرخش به وسیله شیر کنترل های تعبیه شده در قسمت پشت دستگاه قابل تنظیم می باشد.

باکت سرندی هیدرولیکی (چرخشی)

ساخت باکت های سرندی بیل مکانیکی

باکت سرندی دارای ظرفیت های مختلف می باشد که با دهنه 70 با ظرفیت 0.7 مترمکعب و دهنه 90 با ظرفیت 0.9 متر مکعب و دهانه 1.20 با ظرفیت 1.2 متر مکعب که مورد استفاده در بیل های با وزن بیشتر از 20 تن می باشد.

ساخت انواع باکت های سرندی هیدرولیکی چرخشی در ابعاد و ظرفیت های مختلف و جهت سرند خاک و سنگ در دانه بندی های مختلف صورت می پذیرد.

در تولید باکت بیل مکانیکی باید از آلیاژ بالایی استفاده شود. زیرا باکت قطعه ای مهم در بیل مکانیکی و لودر به شمار می رود. بنابراین باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتوان به کارایی مورد انتظار دست یافت.

عملکرد باکت های سرندی هیدرولیکی

عملکرد این نوع از باکت ها با استفاده از سیستم پیکور بیل های مکانیکی می باشد. بدین صورت که فشار روغن حاصل از پمپ اصلی (مادر) بیل مکانیکی باعث چرخش در هیدروموتور باکت شده و نیروی چرخش به مخزن دوار و توری شکل باکت که دارای سوراخ هایی بسته به نیاز مصرف کننده است منتقل میشود.

پس از آن مصالح بارگیری شده در آن را به حرکت درآورده و خاک و شن ماسه و سنگ های ریزتر از چشمه‌های مخزن از آن خارج می شود و در نهایت فقط سنگ های بزرگتر در مخزن باقی می ماند. موارد استفاده از این باکت ها در عملیات لوله گذاری و کابل گذاری و در معادن شن و ماسه است.

باکت سرندی چیست؟

قطعه ای ظرف مانند است که برای حمل و جابجایی مصالح مختلف به ماشین آلات مختلف مانند بیل مکانیکی، لودر و جرثقیل وصل می‌شود. باکت ها دارای حجم داخلی هستند و مانند بیل و تیغه های دستی طبق استاندردهای مشخصی اندازه گیری می شوند و روی بازوی بیل مکانیکی نصب می شوند. کنترل باکت ها نیز توسط اپراتور و به وسیله سیستم های داخل کابین بیل مکانیکی صورت می گیرد.

اجزای تشکیل دهنده باکت بیل مکانیکی:

  • دم تیغ
  • ناخن
  • کلنگ
  • براکت
  • بوش
  • ورق های آلیاژ

باکت سرندی بیل مکانیکی چگونه کار می کند؟

  • باکت در سطوح خاکی قرار داده می شود.
  • باکت به وسیله فشار دادن یا کشیدن پر می شود.
  • باکت بالا کشیده شده و از داخل خاک خارج می شود.
  • مواد از داخل باکت به داخل کامیون تخلیه شده و مجدد شروع به کار می کند.

به دلیل فشار زیادی که روی باکت بیل مکانیکی اعمال می شود این قطعه در معرض فرسایش زود هنگام قرار دارد. جواهر یدک در تولید باکت های بیل مکانیکی، از آلیاژهای مرغوب استفاده می کند و کیفیتی بی نظیر را به شما عزیزان ارائه می کند.

باکت سرندی هیدرولیکی (چرخشی)

انواع باکت سرندی

باکت ها در مدل و اندازه های مختلف موجود می باشند و با توجه به سطح زمین و مکانی که باید حفاری شود مورد استفاده قرار می گیرند. باکت های بیل مکانیکی بر حسب تناژ و سایز دستگاه، طراحی و تولید می شوند. رایج ترین و پرکاربردترین باکت ها در اندازه 60، 80، 100 و 110 می باشند.

باکت سرندی SKELETON BUCKET

باکت سرندی یکی از ابزارهای مهم و پر کاربرد راهسازی است که در جهت جداسازی سنگ و خاک مورد استفاده قرار می گیرد. فاصله باکت ها و مشبک های آن با توجه به نیاز مشتری متغیر می باشد. این باکت برای جداسازی خاک درشت از ذرات ریز بسیار کاربردی می باشد.

باکت لایروبی DITCHING CLEANING BUCKET

این باکت جهت پاکسازی، بازسازی و ایجاد سدهای خاکی طراحی شده و در موارد خاص مانند زمین های کشاورزی، لایروبی کانال های آب و نگهداری سدهای خاکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

باکت گرازی RIPPER BUCKET

کاربرد این نوع باگت در انجام پروژه های سنگین مانند استخراج معدن، سنگ و خاک های سخت و فشرده می باشد. در باکت گرازی تمرکز نیروی اعمال شده بیشتر روی ناخن هاست. باکت گرازی همچنین حرکت و جابجایی بلوک های سنگین را آسان کرده و آن ها را به راحتی از سطوح سخت جدا می کند.

باکت ذوزنقه ای TRAPEZOIDAL BUCKET

ایجاد و پاکسازی کانال با بازدهی بالا توسط این باکت انجام می شود. باکت ذوزنقه ای به دلیل طراحی خاصی که دارد و تولید آن نیز در سایزهای مختلف امکان پذیر می باشد. بنابراین گزینه ای مناسب برای این نوع عملیات ها به حساب می آید.

باکت خاکبرداری STANDARD BUCKET

از این نوع باکت در بارگیری و حفاری زمین هایی استفاده می شود که مقاومت کمی دارند. مانند خاک های لومی، ماسه های سست، زمین های شنی و…طراحی این باکت با توجه به نیاز کاربر در اندازه های مختلف قابل تولید است. همچنین این باکت ها در ایجاد خطوط گاز رسانی، آب و مخابرات نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

باکت سنگ معدنی QUARRY ROCK BUCKET

تولید این باکت با توجه به نیاز کاربر صورت می گیرد و در دو نوع تقویت شده و HDV ساخته می شود. باکت HDV در خاکبرداری های سنگین، استخراج مستقیم از معادن و در محیط هایی که سایش بالا دارند مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع باکت باید در انتخاب ناخن دستگاه دقت لازم لحاظ شود تا به کارایی قابل قبولی دست یابیم.

باکت صخره ای CLIFF BUCKET

این باکت به صورت خمیده بوده و در جابجایی و بارگیری سنگ های سخت کاربرد دارد. در ساخت این نوع باکت از آلیاژهای ضد سایش و مقاوم استفاده شده است تا در شرایط حساس از استحکام کافی برخوردار باشد.

باکت دو طرفه CLAM SHELL

دوعدد باکت موازی که توسط جک یا بازوی مکانیکی حرکت کرده و باز و بسته می شوند.

همچنین باکت بیل مکانیکی بر حسب شرایط و نوع کار، نوع و سایز مصالح، افزایش بازدهی بارگیری و خاکبرداری به انواع زیر دسته بندی می شود:

  • سنگین کار
  • سبک کار
  • استفاده عمومی
  • جابجایی مواد

در انتخاب باکت سرندی بیل مکانیکی به چه نکاتی باید توجه کنیم:

  • سازگاری: باید با مدل بیل مکانیکی شما سازگار باشد.
  • طراحی و مقاومت: مقاومت بالا در برابر سایش و طراحی مناسب برای نصب آسان.
  • قیمت: تهیه اطلاعات کافی در مورد قیمت‌ها و انتخاب باکت با قیمت مناسب و کیفیت بالا.
  • خرید از شرکت های معتبر: انتخاب یک تامین‌کننده معتبر به شما امکان می‌دهد تا با خیال راحت محصول مورد نظر را خریداری کنید. اطمینان از کیفیت، پشتیبانی فنی مناسب و گارانتی اصلی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید محصول باید به آن توجه کنید.

جمع بندی

بیل مکانیکی‌ به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات در صنعت ساخت و ساز شناخته می‌شوند. باکت سرندی هیدرولیکی نیز با توانایی فوق‌العاده خود در فرآیند جداسازی مواد، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها را تضمین می‌کند.

انتخاب یک باکت سرندی هیدرولیکی بیل مکانیکی می‌تواند تأثیر زیادی بر کارایی و بهره‌وری پروژه‌های ساخت و ساز شما داشته باشد. با انتخاب محصولات ما، شما می‌توانید از کیفیت برتر، قیمت مناسب و خدمات پشتیبانی بی‌نظیر بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.