فیلتر ماشین آلات راهسازی؛ خرید و قیمت انواع فیلتر ماشین سنگین

فیلتر ماشین آلات راهسازی؛ خرید و قیمت انواع فیلتر ماشین سنگین

حفاظت از ماشین آلات و تجهیزات صنعتی یکی از روش های اصلی افزایش کارایی و پیشگیری از انجام تعمیرات هزینه بر است. موتورها و سایر سیستم های هیدرولیک به کار رفته در ماشین آلات سنگین باید به وسیله فیلترهای قوی و معتبر جداسازی شوند.

شرکت جواهر یدک دارای سابقه موفق چندین ساله در زمینه واردات و فروش انواع قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی بوده و همواره سعی در ارائه قطعات با کیفیت برتر به مشتریان عزیز می باشد. همچنین با فروش انواع فیلترهای ماشین آلات راهسازی از بهترین و معتبرترین برندهای موجود در بازار در خدمت دستگاه داران عزیز می باشد.

قبل از خرید از ما مشاوره رایگان بگیرید و اطلاعات و ویژگی های محصول را دریافت کنید.

فروش انواع فیلترهای ماشین آلات راهسازی در جواهر یدک

  • فیلتر ماشین آلات راهسازی
  • فروش انواع فیلترهای ماشین آلات راهسازی
  • فروش انواع فیلتر های بیل مکانیکی و لودر و بلدوزر و بابکت
  • فیلتر ماشین آلات راهسازی
  • ساخت انواع فیلتر روغن و فیلتر هواکش طبق نمونه
  • فیلترهای موتورهای دیزلی
  • فیلترهای روغن موتور دیزلی
  • فیلترهای هواکش
  • فیلترهای گیربکس هیدرولیکی
  • فیلترهای هیدرولیکی
  • فیلتر سروو
  • فیلترهای گازوئیل و آبگیر مخصوص ماشین آلات راهسازی و معدنی و انواع موتورهای زمینی(ژنراتور و کمپرسور)
  • فیلتر هواکش های روغنی

فروش فیلتر از انواع برندهای مختلف در جواهر یدک:

  • فیلتر با برندهای مان آلمان ، فیلتر کوماتسو ، فیلتر هیوندا ، فیلتر ترکان ، فیلتر ساکورا ،فیلتر شور، ساره فیلتر ، ترکان فیلتر ، فیلتر اطلس ، فیلتر کاترپیلار ، فیلتر سرکان و … موجود میباشد.
  • فروش محصولات ساخت کمپانی های MANN , HENGST , WIX , BALDWIN FLEETGUARD , CAT
  • انواع فیلتر جهت بیل مکانیکی و لودر و بلدوزر و گریدر و تراک میکسر و جرثقیل و دام تراک و کلیه ماشین آلات معدنی و ماشین آلات کمپانی های
  • کوماتسو و ولوو و کاترپیلار بکهو و هیوندا و سانوارد و جانگ لین و CDM و دوسان لیپهر و کلیه فیلترهای ماشین آلات ساخت کشورهای ژاپن و امریکا و چین

لوازم یدکی ماشین الات راهسازی لودر – گریدر – بیل مکانیکی – غلطک – لیفتراک ( لوازم کوماتسو – کاترپیلار – ولوو – هیوندای – هپکو و …)

فروش فیلتر روغن ماشین آلات راهسازی

فیلتر ماشین آلات راهسازی؛ خرید و قیمت انواع فیلتر ماشین سنگین

هوایی که توسط موتور تنفس می شود حاوی گرد و خاک و ذرات معلق دیگری است که به تدریج با وارد شدن به داخل موتور ، موجب آسیب‌دیدگی جدی آن خواهد شد (گیر کردن سوپاپ ها ، خاک گرفتگی اطراف سوپاپ ها ،خط و خراش دیواره سیلندر و پیستون ها و…)

در موتورهای کشاورزی صنعتی و راهسازی که در شرایط نامناسب و گرد و غبار کار می کنند، تصفیه هوای ورودی به موتور اهمیت بیشتری پیدا می کند و با ورود کمترین مقدار آلودگی به داخل سیلندرها به مرور سبب آسیب جدی به آن ها خواهد شد. به طور مثال یک موتور چهار سیلندر در ۱۰ ساعت کاری حدود ۳۲۸۰ کیلوگرم هوا مصرف می کند که وجود فیلترها و تصفیه کننده های هوا را تصدیق می کند.

فیلتر ماشین آلات راهسازی؛ خرید و قیمت انواع فیلتر ماشین سنگین

فیلتر ماشین آلات راهسازی و کاربرد آن

فیلتر وسیله ایست که از ورود مواد زائد به هوا، آب یا روغن جلوگیری می کند. فیلترها دارای انواع مخلتف و کاربردهای متفاوتی نیز هستند. به طور مثال فیلتر هوا نوعی دستگاه فیبری است که ذرات جامد مانند گرد و غبار و باکتری ها را از هوا می گیرد. این ذرات در حین عبور از فیلتر به الیاف اصلی منتقل شده و از عبور آنها جلوگیری می شود. از همین رو هر چه فیلتر دارای منافذ کوچکتری باشد کارایی آن بیشتر بوده و ذرات کوچکتر نمی توانند از آن عبور کنند.

کارایی فیلتر معمولا با افزایش تراکم فیبر در بستر فیلتر بهبود می یابد که به دنبال آن افت فشار افزایش پیدا کرده و منجر به افزایش مصرف انرژی می شود. فیلترهای نانو در جذب ذرات ریزتر عملکرد بهتری از خود ارائه می دهند که باعث افزایش افت فشار فیلتر شده و در نتیجه کیفیت سیال عبوری و طول عمر قطعات افزایش پیدا می کند. این امر باعث عدم نیاز دستگاه به تعمیرات اساسی و پر هزینه می شود.

انواع فیلتر ماشین سنگین

همان طور که می دانیم ماشین آلات راهسازی و ساختمانی با آلودگی های مختلف محیطی روبرو هستند که این آلودگی ها می تواند باعث کاهش طول عمر ماشین شده و آسیب هایی جدی برای دستگاه به همراه داشته باشد. از همین رو با استفاده از فیلترهای مناسب می توان از بروز مشکل جلوگیری کرده و به کارایی ایده آل دست یافت. هدف اصلی استفاده از انواع فیلتر، تمیز نگه داشتن روغن، سیالات هیدرولیک، سوخت و غیره است. انتخاب فیلتر بر اساس نوع ماشین آلات صورت می گیرد و هریک نقش موثری در جلوگیری از ورود آلودگی به موتور دارند.

  • فیلتر هوا
  • فیلتر کابین
  • فیلتر روغن
  • فیلتر سوخت (بنزین)
  • فیلتر جدا کننده
  • فیلتر هیدرولیک

فیلتر هوا

این فیلتر هوای ورودی به موتور را تصفیه می کند و از ورود ذرات و آلودگی های ریز مانند گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می کند. این عمل باعث سلامت سایر اجزای موتور مانند میل سوپاپ، یاتاقان، پیستون و.. می شود. علاوه بر آن فیلتر هوا، هوای ورودی به درون موتور را نیز تنظیم می کند و باعث بهینه سازی مصرف سوخت می گردد.

فیلتر روغن

روغن یکی از عناصر مهم در موتورهای احتراقی است و در کاهش حرارت بالای موتور بسیار موثر است. تمیزی روغن تاثیر بسیاری روی سلامت موتور دارد و در صورتی که روغن آلوده و مملو از گرد و غبار باشد می تواند روی طول عمر و کارایی موتور تاثیر مخربی داشته باشد.

فیلتر سوخت ( فیلتر بنزین )

همه ما می دانیم که سوخت با عملکرد موتور ارتباط مستقیم دارد و توجه به سلامت موتور نیز از نکاتی است که بسیار حائز اهمیت است. گازوییل سوختی بسیار آلوده است و بدون فیلتر کردن، آلودگی های بسیاری به موتور وارد شده و منجر به رسوب در قسمت سر سیلندر و سایش اجزای موتور خواهد شد. بنابراین برای پاکسازی سوخت از هر نوع آلودگی و تامین سلامت موتور، استفاده از فیلتر بنزین امری ضروری است.

فیلتر هیدرولیک

این فیلتر روی سیستم هیدرولیک ماشین آلات راهسازی بسته شده و به صورت فیلتر پرفشار و کم فشار استفاده می شود. فیلتر هیدرولیک نوعی فیلتر روغن است و گاهی به جای آن نیز استفاده می شود.

اهمیت استفاده از فیلتر در ماشین آلات راهسازی

فیلتر با تصفیه آلاینده های هوا و گرد و غبار، در افزایش طول عمر ماشین آلات نقشی اساسی دارند. توجه داشته باشید قدرت جذب این فیلترها نیز باید به اندازه ای باشد که مانع جریان هوا به داخل موتور نشود و از ادغام سوخت و احتراق در ماشین نیز جلوگیری نکند.

تمام ماشین آلات به فیلتر نیاز دارند و اهمیت استفاده از فیلتر در ماشین آلات راهسازی و ساختمانی بیشتر است. زیرا این ها بیشتر در معرض تماس با آسفالت و سایر آلودگی های محیطی قرار دارند. نقش فیلترها را در عملکرد ماشین آلات راهسازی نمی توان نادیده گرفت. اگر فیلتری فرسوده باشد باعث اختلال در عملکرد سایر اجزای ماشین خواهد شد. فیلترها مانع به وجود آمدن مشکلات مکانیکی شده و از موتور محافظت می کنند و باعث بهبود عملکرد ماشین آلات شما می شوند.

شما عزیزان می توانید جهت خرید و سفارش انواع فیلترهای ماشین آلات راهسازی با شماره مندرج در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

مطالب مرتبط