ساخت، خرید و قیمت بوش و پین بیل مکانیکی کوماتسو با ضمانت

بوش و پین بیل مکانیکی کوماتسو

اگر قصد خرید و ساخت پین و بوش بیل مکانیکی کوماتسو را دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید می توانید از طریق شماره تماس زیر با کارشناسان جواهر یدک تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید. مشاورین ما در اسرع وقت آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

خدماتی که جواهر یدک در زمینه بوش و پین بیل مکانیکی کوماتسو ارائه می کند:

  • ساخت بوشها و پین های باکت و استیک و دکل و زنجیر انواع بیل مکانیکی کوماتسو از جنس فولاد سخت کاری شده و دارای ضمانت
  • بوش و پین بیل مکانیکی
  • پین ها و بوشهای بیل های مکانیکی کوماتسو
  • پین بوش بیل مکانیکی های کوماتسو
  • بوش استیک و دکل و پین استیک و دکل و باکت بیل مکانیکی کوماتسو 200 و 220 و 300 و 400 و 600 و 800 و 1250
  • انواع بوش لبه دار استیک فولادی و سخت کاری شده
  • پین و بوش زنجیر انواع بیل مکانیکی های کوماتسو در ابعاد مختلف با جنس سمانته و سخت کاری شده و دارای ضمانت
  • ساخت بوش برای دسته ی انواع باکت های بیل مکانیکی و لودرها
  • ساخت انواع پین بیل مکانیکی کوماتسو
  • پین بیل مکانیکی کوماتسو
  • ساخت پین در ابعاد مختلف:

52*80 – 54*80 – 56*80

68*100 – 72*100

100*110 – 120 * 110

100*120 – 130*120

100*140- 50*140 – 72*140

ارسال اجناس در کوتاه ترین زمان و به کلیه نقاط سراسر کشور انجام می گردد . همچنین کلیه اجناس ارائه شده دارای ضمانت پس از فروش می باشد.

ساخت، خرید و قیمت بوش و پین بیل مکانیکی کوماتسو با ضمانت

بوش بیل مکانیکی چیست؟

بوش یک قطعه مکانیکی است که عمدتاً به صورت میله‌ای یا لوله‌ای است که در داخل آن یک سوراخ وجود دارد. سوراخ ممکن است به عنوان مسیری برای یک میله، مهره یا شفت استفاده شود.

بوش‌ها در مکانیک و ماشین‌سازی برای کاهش اصطکاک و سایر وظایف مکانیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها می‌توانند برای راهنمایی و حفاظت از سوراخ‌ها در سیستم‌های مختلف ماشین‌آلات مورد استفاده قرار گیرند.

انواع بوش بیل مکانیکی

  • بوش های لبه دار سر استیک
  • بوش های انتهای دکل
  • بوش های ساده
  • بوش های ملخی
  • بوش های اچ

پین بیل مکانیکی چیست؟

پین یک قطعه مکانیکی است که به شکل سیلندری یا استوانه‌ای با سوراخ مرکزی ساخته شده است. سوراخ مرکزی به عنوان یک مسیر برای میله یا شفت به کار می‌رود.

پین‌ها عمدتاً در سیستم‌های مختلف مکانیکی، مانند موتورها، گیربکس‌ها، و سیستم‌های انتقال قدرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها به عنوان اتصالات میانی برای قطعات مختلف در مکانیزم‌ها و سیستم‌های مختلف کاربرد دارند.

انواع پین بیل مکانیکی

پین ها نیز در اندازه و ابعاد مختلف و به صورت روغن خور و ساده موجود هستند. پین بیل مکانیکی معمولا از نوع ساده بوده و روغن از سر استیک و وسط دکل به درون بوش ها منتقل می شود.
در کل، هر دو بوش و پین از نظر مکانیکی برای راهنمایی و اتصال قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتخاب بین این دو بستگی به نیازهای خاص و طراحی مکانیکی دستگاه یا ماشین دارد.

بوش و پین انواع بیل مکانیکی

پین و بوش یکی از قطعه های زیر بندی در بیل های مکانیکی است. بیل مکانیکی یکی از ماشین آلاتی است که در قطعات آن پین و بوش های متنوعی به کار رفته است. شرکت جواهر یدک یکی از برترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان قطعات و تجهیزات زیر بندی بیل مکانیکی و انواع ماشین آلات سنگین بوده و با بهره گیری از متریال و مواد اولیه مرغوب، محصولاتی با بالاترین کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند.

پین و بوش در بیل مکانیکی جهت اتصال سه قطعه دکل، استیک و باکت به بدنه بیل مکانیکی استفاده می شوند. به این صورت که قسمت انتهایی دکل توسط دو عدد بوش و یک عدد پین بزرگ به شاسی وصل شده و جک های بالابر نیز به وسیله دو عدد پین و بوش به دکل متصل می گردد.

بهترین نوع پین و بوش

بوش مرغوب باید نرم بوده تا مانع از بین رفتن پین شود. علاوه بر آن در برابر سایش نیز باید مقاومت بالایی داشته باشد. بهترین نوع بوش ساخته شده از جنس فسفر و برنج است.
پین ها نیز باید از سختی کافی برخوردار بوده و از آلیاژ مرغوب ساخته شده باشند. در اکثر ماشین آلات با کیفیت از پین های فولادی با روکش کروم، فسفر و برنج استفاده می شود.

علت شکستن پین و بوش بیل مکانیکی

بوش اگر به اندازه کافی نرم نباشد به علت فشاری که از سمت پین به آن وارد می شود ممکن است دچار شکستگی شود. به همین خاطر جنس آلیاژ بوش و میزان سختی آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

پین ها نیز باید از جنس آلیاژ مرغوب و با سختی مناسب ساخته شوند تا دچار فرسودگی و شکستگی زود هنگام نشوند.

جواهر یدک با بهره گیری از پرسنل کاری مجرب و ماهر و با دارا بودن سابقه طولانی در زمینه فروش قطعات و ارائه انواع خدمات در زمینه ماشین آلات راهسازی، قطعات تولیدی خود را با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه می کند.

هنگام تعویض بوش و پین به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برخی قطعات بیل مکانیکی در اثر استفاده طولانی مدت و گذر زمان فرسوده می شوند. پین و بوش هم جزو قطعاتی است که به مرور دچار فرسایش شده و باید تعویض شود. تعویض بوش و پین بیل مکانیکی کار سختی نیست و به سهولت انجام می شود و فقط باید هنگام باز و بسته کردن آن ها دقت داشته باشید و سعی کنید حداقل فشار به پین و بوش ها وارد شود. همچنین حواستان به بازوی بیل مکانیکی باشد و مطمئن شوید که از پشتیبانی خوب برخوردار است. بنابراین اگر برای بار اول قصد دارید که تعویض پین و بوش را انجام دهید سعی کنید با نکات و اصول مربوطه آشنا شده و از ابزار و متدهای مناسب برای تعویض قطعات استفاده کنید.

نکات تعویض پین و بوش بیل مکانیکی:

  • به کار بردن ابزار مناسب
  • ایجاد زائده جوشکاری روی بوش جهت جاگذاری بهتر میله
  • جوش دادن قطر بوش های بزرگ
  • برش بخشی از بوش برای حرکت دادن بهتر
  • در صورت نیاز استفاده از حرارت و سرما برای جاگذاری بهتر قطعات
  • استفاده از پرس هیدرولیک

عواملی که باعث افزایش دوام پین و بوش می شوند:

کفشک ها ( صفحات مستطیل شکل که به وسیله پیچ و مهره به لینک وصل می شوند ) عاملی مهم در افزایش عمر بوش و پین هستند. اگر در سطوح دارای شیب تند از کفشک های پهن استفاده شود باعث شل شدن پین ها در لینک زنجیر شده و این دو قطعه نمی توانند به طور کامل بچرخند و باید تعویض شوند. بنابراین اگر کفشک ها نسبت به سطح زمین درست انتخاب شوند می توانند تاثیر مثبتی در طول عمر بوش و پین ها داشته باشند. در صورتی که بوش و پین به درستی کار نکنند عملکرد کفشک ها هم مختل خواهد شد.

جمع بندی

یکی از قطعات زیر بندی تجهیزات راهسازی مانند بیل مکانیکی پین و بوش فولادی است که برای متصل کردن کفشک های زنجیر بیل مکانیکی به شکل ایمن مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعات در صورت فرسودگی و خرابی قابل تعویض می باشند. از مزایای قطعات ماشین های راهسازی این است که در صورت خرابی قابل تعویض هستند و نیازی به هزینه کردن برای کل دستگاه نیست.

اگر شما هم قصد خرید پین و بوش بیل مکانیکی را دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید می توانید از طریق شماره تماس زیر با کارشناسان جواهر یدک تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید. مشاورین ما در اسرع وقت آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.